zaterdag 28 juli 2007

1e vervolg - De kamer voor Bart in orde maken

Tof, ik krijg wat reacties. 't was wel effe zoeken hoe dat ding geactiveerd werd, maar 't is gevonden. En ik denk dat ik nu ook heb gevonden hoe jullie reacties ineens gepubliceerd worden; dat stond ook nog anders ingesteld. Ben dus benieuwd of het werkt. Aan de foto's ben ik nog niet toe.

En hier in huis gaan we de ex-kamer van Vero even aanpakken. Anders moet Bart in zo'n meisjekamer trekken ! We gaan behangen. Waarschijnlijk met vliesbehang. Straks gaan we de kleur kiezen, want dat hebben ze in zo'n mooi kleurengamma bij Heytens, dat er zeker eentje is waar Bart zich mee kan verzoenen. Mijn weekend is aldus weer gereserveerd.....
Welk kleurtje zou hij kiezen ?

Groetjes !

2 opmerkingen:

Patrice zei

Zo...als jij gaat behangen...kan je dan nog wel een swapje afwerken? Zoiats typisch Belgisch...dat ik naar de andere dames kan sturen...Onze Bart kennende wordt het een mooi neutraal kleurtje!
Werk ze...
Doeieloe Patrice

Anita zei

Succes met behangen e.d.
En zo gaat het reageren toch wel een stukje makkelijker he.
Groetjesssss