maandag 20 augustus 2007

Gothic Arch Challenge

Jullie hebben het al wel ergens gelezen, vorige week heb ik twee super gezellige verwendagen meegemaakt bij Rini en Maarten. Het was ongelooflijk. Ik voelde met net weer een klein meisje in de gezelligheid van mijn vroeger ouderlijk gezin. Ziet het er niet gezellig uit ?




Natuurlijk zijn we ook creatief geweest, en mijn bijdrage voor de Gothic Arch Challenge van onze Hooked-group, kan ik al laten zien. Ben benieuwd naar wie ik 'm op het einde van de maand moet opsturen.....



Is ie niet leuk ?
Groetjes !!!!

4 opmerkingen:

Jacqueline zei

I LOVE your Gothic Arch, super! I am always so happy when someone new visits my blog - thank you!

Catharina Maria zei

Hij is geweldig Nicolleke !

Klaartje zei

Gave Arch!! Ziet er gezellig uit allemaal! :)

Anita zei

Ja is zeker gezellig zo te stempelen met je maatjes.
Mooie dingen heb je gemaakt zeg.