zondag 14 november 2010

Wispelturige november







Ben net 3 dagen in de Ardennen geweest, niet het meest geslaagde weekend dat ik ooit meemaakte op gebied van "het weer", maar kom even weer de stilte gaan opzoeken. Jammer genoeg deze keer weinig dieren gezien. Daarom deze lieftallige bambi kaart. Ook niet de meest geslaagde, maar het laat me toch glimlachen.
De afgelopen tijd heb ik weer een aantal verhalen gehoord en dingen meegemaakt die me even doen stilstaan. Lieve mensen we zijn allemaal een levend wezen dat hier maar heel even op de wereld vertoeft, laat ons er dan een leuke tijd van maken !
Ik probeer het alleszins, en ik luister graag naar jullie. Vergeet dat niet. :-))
Het vallen van de bladeren speelt zich enkel af in de natuur, niet in onze hersenen ....

1 opmerking:

Yvonne zei

Je hebt er wel een mooie kaart van gemaakt Nicole! Leuk, die wegfladderende vlindertjes.
Groetjes van Yvon