maandag 26 november 2007

Birds & Hollywood



Het heeft een tijdje geduurd, maar hier ben ik weer. Er is de laatste tijd zoveel gebeurd, dat mijn blog even naar de achtergrond werd geschoven.
Maar hier zijn mijn bijdragen voor de TMTA / Monster Monday swap voor Birds en Hollywood. Ondertussen krijgt mijn stempelhokje vorm, en kan ik mij dus op tijd en stond afzonderen..... één probleem, ik zit niet graag alleen daarboven als mijn ventje hier beneden is ...... nu dat weer !

It took a while, but I'm back. There were so many other things that I had no time for my blog.
But here are my entries for the TMTA / Monster Monday swap "Birds" & "Hollywood". I hope you like them.

2 opmerkingen:

Anita zei

Haaaaaaaaa Nicole daar ben je weer.
Mooie atc's heb je gemaakt!!!
Probeer je ventje aan de stempel te krijgen en ga dan gezellig samen boven zitten. Probleem opgelost :).

Jacqueline zei

Je ATC met de vogel en eieren is bijzonder mooi - prachtige kleuren en compositie!