zaterdag 19 maart 2011

Ik ben er weer

Hier ben ik weer, na een hele lange periode. Een woelige periode, maar stilaan komt de rust terug. Zowel in lijf en leden, als op het werk. Stilaan kom ik terug in mijn normale ritme, en krijg ik overal terug wat meer orde. Da's iets om te vieren.
Iets om niet te vieren is dat ik sinds gisterenavond geen warm water meer heb, en geen verwarming, en geloof me 't is nog geen zomer hoor......
Ik hoop dat ik snel terug wat warmte vind, vooral onder de douche .....

2 opmerkingen:

Yvonne zei

BRRRRRRR!!!!! Nee, het is nog geen zomer, zelfs nog geen lente, 's morgens nog koud hoor, krabben, verwarming slaat 's nachts aan .... ik benijd je niet! Maar hoop wel dat de warmte in huis weer heel snel terugkeert bij jullie.
Mooie Celebrate kaart, mooi met glimmermist zo te zien.
Lieve groetjes van Yvon

Patrice zei

Héhé daar ben je weer... en met een mooie kaart!
Wat gebeurt er toch in dat huisje van je ??? Niet normaal zeg!!!
Je mag je steeds hier komen warmen hé...
Doeikes
Patrice