dinsdag 22 maart 2011

Op verkenning in de Ardeche

Weer wat fotokes van onze zomervakantie van vorig jaar verwerkt. Hier waren we op wandel in een super gezellig dorpje in de Ardeche.
En, nog goed nieuws ...
vandaag is onze verwarming en ons warm water terug gerapareerd ! Ondanks het mooie lenteweer was het hier 's morgens 13° en 's avonds kreeg ik het niet warmer dan 16°. Me wassen betekende eerst met de waterkoker zorgen voor warm water .....
Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben dat alles terug OK is, en dat terwijl er voor de moment zoveel echte miserie in onze wereld is. ..... en ze het daar met niets moeten doen.

3 opmerkingen:

Yvonne zei

Een prachtige pagina Nicole! Erg mooie layout. En blij dat jullie warmte in huis weer terug is.
Lieve groetjes van Yvon

Patrice zei

Wat een prachtige pagina heb je alweer gecreeerd mateke!!!!! Echt een beauty zene...

Grtjs Patrice

Nancy zei

Yep, een heel mooi blad!!
ben benieuwd naar wat je gisteren gemaakt hebt...
Laat maar komen, zou ik zeggen...

xxx
Nancy